söndag 25 september 2011

I'm still here

I work and I study so there isn't much time for knitting, but as I'm a knit-addict I have to knit every now and then. When I turned fifty-four last month one of my daughters gave me some lovely yarn from Astrids in Jönköping and the other one gave me two wonderful books by Ysolda.
I made this shawl with Noro's Kureyon Sock Yarn. The pattern is Summer flies by Holly and Ella knits.
I've also knitted a cozy for my new phone. It should look like an owl, in case you don't see it!
The pattern is Who? iPod Cozy by Kayleen Grage.

7 kommentarer:

Emilia sa...

Höstfin sjal och söt uggla!

Ansibecki sa...

Vad fin sjalen blev. Var det med garnet vi köpte?
Jag såg att det var en uggla när jag tittade lite närmare :)
kram

Unknown sa...

Visst såg jag ugglan. Lycka till med både jobb, studier och stickning.

myzpyz sa...

trevligt det var att ses igen :)
kraMyz

Mimmi sa...

Fin sjal och ugglan var verkligen härlig!

hawknitr13 sa...

your scarf is wonderful! i love Noro colors! the ipod cozy is so cute!

Emilia sa...

Du vann min utlottning, tror jag kan din adress utantill ;)