söndag 29 maj 2011

Mother's Day

I'm so rich. I have a wonderful family. For Mother's Day I've got phone calls, parcels, a letter with drawings of small hands, a musical greeting and a drawing of a Supergranny painted on the net. This lovely new outfit has my youngest daughter knitted for me. I had no clue what she was up to, so it was a WOW-feeling when I opened the parcel this morning.


From my husband I got a Duo herb pot for my rosemary and basil and two thermo cups.



I ordered this bag from my daughter some weeks ago. The fabric is from Åhlens.

6 kommentarer:

Unknown sa...

Trevliga presenter! Jag fick fira på egen hand i år. Pojkarna bor på andra håll och maken jobbar. Min mamma är ute på vift med min syster. Bara hunden att fira med. Tur att telefonen finns.

Emilia sa...

Det ser väl ut som att den passar eller?...
Så fina muggarna och krukan var!
Väskan har jag visst glömt av att blogga om själv ;)

Du är världens bästa mamma!

Ansibecki sa...

Världens bästa mamma, du svarar ju inte när jag ringer! Vad fin du är i klänningen. Kram på dej :)

Anita fra hjerterommet sa...

ÅÅ så flott tunika du har fått! Og fine gaver ellers også:))

Nyt onsdagen.

Eva Hudin sa...

Tack, Maria. Och du har fått en jättefin tunika av din dotter. Du blev verkligen firad på Mors Dag. Trevlig Helg!

Myggan sa...

Det ser ut som om du fostrat flickorna till "goda" döttrar. Eller är det för att vi är så fantastiska mammor som vi får så fina presenter? =)
Klänningen ser ut att passa perfekt.
/Anna